30.10.2013

Today we love




Jeg har vært på innkjøp i Milano og til våren kommer disse
fantastiske bootsene fra CHLOÈ.










"Possibly the best cleanser in the world". VOGUE

Det er ikke bare VOGUE som er begeistret for Eve Lom sin rens.
Rensen har fått kult status og  den har en hel hærskare av trofaste kunder -inkludert meg selv, som ikke vil prøve annet.
Hva gjør den?
Med en kraftfull blanding av egyptisk kamille, humle, fedd og eucalyptusolje, sammen med kakaosmør, renser, toner og eksfolierer den - alt i ett. Selv den mest gjenstridige make-up vil bli fjernet. Huden din vil være helt gjennomrenset, oppfrisket, rehydrert og silkemyk - garantert!

Den spesielt vevde musselinkluten (100% bomull) brukes med cleanseren for å forbedre hudens sirkulasjon og sørger for rensing og peeling av huden på få minutter. Resultatet er ren og perfekt balansert hud. Passer for alle hudtyper. Musselinklut følger med. 
Anbefales på det varmeste! 

Husk at vi sender til hele landet!






Mine favoritt jeans for øyeblikket. Utrolig komfortable. De var med meg til Milano og
passer perfekt til den lange reisen.






Det skjer mye spennende fremover på CRUSH og jeg gleder meg 
veldig til å dele dette  med dere.









Perfect match! 
Royal Copenhagen & Georg Jensen.








Look we love!










Denne kjolen kan brukes både til hverdag og fest.