13.11.2013

Today we love


Trenger du hjelp med belysning?
Ta kontakt og vi hjelper deg.
VI har godt utvalg av lamper, mange av modellene har vi på lager,
ved bestilling er det kort leveringstid.

Elsker Cobra lampen her som vegglampe. Den gir et fantastisk lys og jeg er 
vill etter formen.







Mine favoritt jeans fra FRAME.
 Denne lyse vasken er utrolig myk og deilig å ha på.
Passformen er helt perfekt! 
Beltet mitt er fra Isabel Marant og brukes flittig.
Mitt er mørkebrunt med gull spenne, men vi 
har også i sort både med gull og sølv spenne.





Julianne Moore er en dame med stil.












Cardigan fra Hofmann, boots GANNI, jeans FRAME, cashmere Joseph.









Look we love!
Jeg er ikke alene om å mene at FRAME er fantastiske jeans, jentene i franske Vogue er like begeistret.


HUSK at vi sender fraktfritt til hele landet.
Ta kontakt på mail og vi hjelper deg!