21.01.2014

Today we love


Look we love!
Boyfriend jeans er et MUST HAVE. Jeg liker dem korte som på bildet.
Vi har den perfekte fra FRAME i flere vasker.








Robert Redford.


Denne skjorten som vi fikk inn på fredag.








Detaljer fra Isabel Marant.








PUST med magen
Jeg må stadig minne meg selv på dette i en travel hverdag.







Vakre trapperom som dette.








Georgia May Jagger på visningen til Isabel Marant.








Nyheter fra Isabel Marant er på plass i butikken.
De beste t-shirt i 100% lin. T-shirten på bildet kommer i flere 
farger; både med og uten striper.
Skjørtet på bildet kommer også med blått og sort print.
Vi har en bluse i samme print. Sammen med skjørtet blir det
en flott kjole.












I dag har jeg vært i Oslo i møter for å planlegge den nye butikken.
Det er veldig mye som skal på plass før åpningen og mars virker skremmende nær…
Men dette blir veldig bra!











The Apartment by CRUSH.
Nå endelig åpner vi vår egen møbelavdeling.
Sofaer, spisebord, stoler, skrivebord (alle mulige bord;),
lamper, hyller og masse annet.
Dette blir veldig spennende!

Bildet over er stoffprøve på en av sofaene.
Gjett hvilken farge jeg har valgt?