11.02.2014

Today we love





Modellen Nadja Bender.
Slangebelte hun har på seg kan kjøpes på CRUSH.







Jeg har vært noen dager i København. Det har vært jobb fra tidlig morgen til langt på natt.
Nye planer og nye merker. Gleder meg veldig til å dele!









The Apartment // CRUSH

Bestlite lampene er en favoritt hos meg. De kan brukes over alt. Denne vegglampen har jeg 
på soverommet; den gir perfekt leselys samtidig som den er fin å se på.
Men den passer like godt inn på kjøkkenet som her.
Bestlite lampene kan kjøpes på CRUSH.






Bonjour lightbox kommer snart…







"BE MINDFUL
EVEN IF YOUR 
MIND IS FULL"







Lauren Hutton.







Jeg dro direkte fra København til Stockholm på møbelmesse.
Der besøkte jeg blant annet GUBI  som viste frem flere spennende nyheter.
Jeg hadde også et langt og inspirerende møte med Jacob Gubi som etter min 
mening er en av de dyktigste innen bransjen.









Denne fantastiske pelsen er på vei til oss.
psst… CRUSH er eneforhandler i Norge på disse;)






En rosa drøm av en pels! 











Damien Hirst.









Disse bootsene fra Isabel Marant er en god investering.
De har et avslappet utrykk og passer like fint til jeans som til sommerkjolen.
Sko du kan løpe rundt i hele dagen.
Det geniale med denne skoen er den innebygde hælen som ligger skjult;
den gir deg ekstra lange ben. Lange ben er aldri feil!
Vi har den i mørkegrått og taupe (en perfekt lysebrun).





Vakker silketopp fra Vanessa Bruno.










Fantastisk heis!







Ny levering av cashmere!