28.04.2014

Today we love


Tusen takk til dere som har besøkt oss i våre nye lokaler.
Vi setter stor pris på dere alle sammen! 
Det er deilig å endelig ha større plass til å presentere alle de flotte merkene våre.
Under åpningen har jeg hatt god hjelp av Maria som jobber deltid på CRUSH
mens hun studerer i Bergen. Maria er unik på alle måter! Hun skal jobbe på CRUSH i hele sommer.
Vi har flere nye ansatte, og i dag har Reidun Hetland hatt sin første dag på CRUSH.
Reidun jobber som hudpleier på Haugesund Hudpleie Klinikk og skal jobbe 
fast mandager og ekstra kvelder/helger. Det er vi veldig glade for.









Vi blir aldri lei av striper. Denne toppen kom i dag.
Perfekt hverdagsplagg som passer til det meste.










Sommerkjoler.











Brigitte Bardot!







Jeg bytter snart ut vesken min med dette nettet. 
Perfekt til sommeren og ferie.












Blonder. 
Hver vår vil jeg har nye blonder. Denne toppen fra Vanessa Bruno er vakker. 














Åpningstilbud!
Verdens beste godstol til -15%.
Du kan velge mellom utallige farger og kvaliteter.













Blått symboliserer kjærlighet. Det er troskapens og hemmelighetenes farge. Det er fargen, som kunstmalere engang betalte dyrt for. Det er fargen som forfattere skriver om. Og fargen, som Royal Copenhagens blåmalerer er spesialist i. 

Kom innom oss på CRUSH og se våre nye utstillinger og utvalg av Royal Copenhagen.























Jeg tilbringer mye tid på kjøkkenet. Matlaging er for meg en fin avkobling i en travel hverdag.
Jeg er besatt av gode kjøkkenredskaper.
Den nye kjøkkenserien fra Georg Jensen er derfor perfekt for meg som 
helst vil at redskapene skal være fine å se på også.

Knivene er av topp kvalitet og på høyde med de beste på markedet.
De kommer i en fin eikeholder som kan stå på kjøkkenbenken.
Skjærebrettet er så flott at du kan servere med det.

Vi har hele serien i butikken.



























Nye lintopper er på plass.










Denne lykten fra Georg Jensen.













Rosie i vår nye favoritt topp.














Vårnyheter i butikken.


















Enda mer blonder!







"DREAMS"





Cover av en gammel Fleetwood Mac favoritt.
Leighton Meester har mange talenter...